Головна » Статті » Виховна робота

Семінар - тренінг

3 березня 2020 року о 14. 30 відбувся семінар - практикум, який підготували і провели голова МК класних керівників Романюта Л. М., практичний психолог Коновалова О. М., соціальний педагог Батрак Н. М.

Мета семінару: забезпечити умови для зростання та самовдосконалення педагога, який спрямовує свої здібності на виховання й розвиток учня, сприяє формуванню свідомості виховання й розвиток учня, сприяє формуванню свідомості вихованця через доброту, милосердя, толерантність, що є дієвими, ефективними якостями особистості, протидіючими булінгу в освітньому середовищі. Надати практичні поради, провести інноваційні вправи з учасниками семінару.

Розпочала семінар - практикум голова МК Романюта Л. М., яка налаштувала учасників на діловий ритм роботи і запропонувала об'єднатися в групи. В ході роботи  педагогічні працівники виконували наступні вправи: "Притча", "Літери, що розгубилися", "Категорії спілкування", "Педагогічні ситуації", "Толерантність", "Залізничний експрес".

Наприкінці семінару Лариса Миколаївна підвела підсумки і зазначила, що класний керівник – основа виховного процесу. Це та стрічка, яка звязує в одне ціле дитину, вчителя – предметника, батьків, громадськість. І якщо педагог добрим словом, справедливим батьківським підходом до кожного, доброзичливістю й мудрістю,  розумінням й толерантним ставленням буде здійснювати педагогічний вплив на дитину, виховуючи людяність і духовність, то булінг не знайде місце у дитячих серцях.

Категорія: Виховна робота | Додав: olya_3459 (11.03.2020)
Переглядів: 142