Головна » Статті » Новини

Золота осінь

   Дитяча фантазія невичерпна, не знає меж, в цьому ми впевнилися під час свята "Золота осінь", яке щорічно проводиться у нашому училищі, де учні з природнього матеріалу виготовляють різноманітні вироби, складають букети, з овочів і фруктів створюють казкових героїв. Учні дуже старанно підготувалися, а місця розподілилися таким чином:

І місце - група № 41 композиція "Зайка Посміхайка", група № 2 композиція "Осіння фантазія".

ІІ місце – група № 1 - 51 композиція "Дари осені", група № 7 композиція "Осіння", група № 12 композиція "Горщик достатку - символ богатства", група № 15 композиція "Осінній вальс", група № 22 композиція "Наша мрія - квітуча Україна", група № 31 композиція "Сова в шоці" , група № 32 композиція "Подих осінніх фарб", група № 35 композиція "Квітляндія", група № 207 композиція "В подорож до осені".

ІІІ місце – група № 5 композиція "Запасливий їжачок", група № 21 композиція "Диво природи", група № 25 композиція "Осінній барвограй", група № 205 "Дім лісничого", група № 55 композиція "Годинник".

   8 листопада 2017 року керівники групи № 5 Соколовська В. В. та Алейченко М. В. організували та провели свято «Осінній калейдоскоп». Від кожної групи було представлено команду у складі 3 учнів. Учасники конкурсу мали змогу виявити свою кмітливість, творчість, ерудованість. Діти вразили глядачів своїми номерами художньої самодіяльності, а енергію, яку вони випромінювали, передавалась глядачам, які активно підтримували конкурсантів оплесками.


   Оцінювали виступи учнів шановне жюрі у складі: директора Маслова І. Г., методиста Пирогової Ю. В., заступника директора з виховної роботи Мартинцової Н. Ю., керівника фізичного виховання Щербини О. В. А місця розподілилися наступним чином: ІІІ місце посіла команда "Шторм" (група № 41), ІІ місце посіла команда "Осінній блюз" (група № 32), І місце посіла команда "Тріо" (група № 205). Всі інші команди отримали подяки за участь.

Вітаємо переможців й учасників даного конкурсу!

 

Категорія: Новини | Додав: olya_3459 (09.11.2017)
Переглядів: 57