Головна » Статті » Новини

Справжнє виховання дитини - у вихованні самих себе

   Гуманне педагогічне мислення запалює іскру для народження нових педагогічних систем в залежності від історичних, соціальних, національних умов, сприяє виникненню особистого творчого педагогічного досвіду, своїх методів і форм. Саме таке мислення пропонує нам педагогічна спадщина великих педагогів-гуманістів В. Сухомлинського, А. Макаренко, М. Монтессорі, К. Ушинського, Я. Коменського та інш., з якою ми продовжуємо знайомитися, вивчаємо, впроваджуємо у власну педагогічну діяльність, бо вона таїть у собі можливості постійного оновлення навчально-виховного процессу.

   З цієї нагоди у ВПУ № 17 31 січня відбулися педагогічні читання з теми: "Справжнє виховання дитини - у вихованні самих себе" (за педагогічною спадщиною педагогів-гуманістів). Форма проведення - конференція, на якій виступали майстри виробничого навчання, класні керівники, вихователі гуртожитку: Новікова Л. В., Кольцов М. М., Арутюнов Е. Р., Маєвська Г. С., Романюта Л. М.. В ході обговорення матеріалів дійшли висновку, що гуманне ставлення до учнів передбачає педагогічну любов до них, зацікавленість їхніми долями, оптимістичну віру, терпіння до дитячих недоліків, майстерність спілкування, відсутність прямого примусу, приорітет позитивного стимулювання та ін.

  Такі підходи до виховання дуже актуальні сьогодні в час оновлення змісту освіти і встановлення гуманістичних й демократичних відносин між педагогами і учнями.

Категорія: Новини | Додав: Konovalova23111988 (01.02.2017)
Переглядів: 108